drops-of-water-578897_1920.jpg

DZIAŁ HYDROTERAPII

Uzdrów swoje całe ciało

Czujesz, że brak komunikacji między Twoim ciałem a duszą? Szukasz relaksującego doświadczenia terapeutycznego? Naturalne lecznicze kąpiele pomogą rozluźnić Twoje ciało. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą poniżej.

Kąpiel solankowa

Wskazania: choroby reumatyczne; zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa i stawów obwodowych; zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa; reumatoidalne zapalenie stawów; stany po krzywicy; nerwobóle; bezsenność; wyczerpanie nerwowe; przewlekle choroby dróg oddechowych i zatok; stwardnienie rozsiane; w stanach rekonwalescencji; opóźnienie rozwoju fizycznego; zaburzenia przemiany materii; w chorobach: ortopedyczno-urazowych, reumatycznych, neurologicznych, ginekologicznych, otyłości; zespół klimakteryczny; choroby skóry, łuszczyca, stan zapalne skóry. Kąpiele solankowe wpływają na rozpulchnienie i rozmiękczenie naskórka oraz poprawiają krążenie.

Przeciwwskazania: choroby w okresach zaostrzenia i w stanie ostrym; świeże stany pooperacyjne (ortopedyczne); psychozy; stany zapalne w układzie oddechowym; uszkodzenia skóry; stany ropne; owrzodzenia żylakowate; krwawienia; skłonności do krwawień, niewydolność krążenia, niskie ciśnienie krwi, znaczne osłabienie i duża potrzeba snu.

Kąpiel perełkowa

Wskazania: w stanach podniecenia nerwowego, lekkich chorobach organicznych i czynnościowych serca i układu krążenia, niezaawansowanej miażdżycy naczyń krwionośnych i bezsenności.

Kąpiel borowinowa

Wskazania: zmiany zwyrodnieniowe stawów; rwa kulszowa; stany po urazach tkanek miękkich; stany po złamaniach, skręceniach; zaburzenia przemiany materii; otyłość; zmęczenie po intensywnej pracy mięśni; nerwice, depresje ; zaburzenia snu; ogólne przemęczenie organizmu; długotrwały stres.

Przeciwwskazania:  silne stany zapalne; cukrzyca; anemie; miażdżyca; nadciśnienie; zakrzepy; niewydolność układu krążenia; nowotwory; dzieci; żylaki; wrzody.

Masaż wirowy kończyn dolnych

Wskazania: różne postacie chorób reumatycznych obejmujących kończyny górne lub dolne; niektóre postacie zaburzeń krążenia obwodowego, np. stany po zakrzepach żylnych; wczesne okresy zwężającego zapalenia tętnic; choroba Raynauda; stany po odmrożeniach; stany po chirurgicznym leczeniu żylaków; obrzęki limfatyczne; urazy ortopedyczne (stany pourazowe wiązadeł i torebek stawowych oraz kości i stawów); zmiany w narządach ruchu powstałe z przeciążenia; przeciwbólowo i przeciwobrzękowo.

Przeciwwskazania: stany zapalne i zakrzepowe żył; troficzne zmiany skórne; zaburzenia rytmu serca; stany gorączkowe.

Masaż podwodny – hydromasaż

Wskazania: w zaburzeniach przemiany materii; w chorobach: neurologicznych, ortopedyczno-urazowych, reumatycznych, krążenia obwodowego; nadciśnieniu tętniczym, nadpobudliwości nerwowej; twardnienie mięśni w następstwie złej postawy i przeciążenia; skoliozy; ból szyi barku i ramion; bóle stawów łokciowych; bóle stawów i układu mięśniowo-szkieletowego, pleców; niedokrwienie kończyn dolnych; zmęczenie po intensywnej pracy mięśniowej; przykurcze różnego pochodzenia; stany po złamaniach, zwichnięciach, skręceniach; rwa kulszowa; choroby układu oddechowego; bolesne menstruacje; cellulit; nerwice; niepokój; migrena; bezsenność; rozstępy; relaks dla mięśni nóg.

Przeciwwskazania: nowotwory; zmiany skórne; osteoporoza w stadium rozwiniętym i zaawansowanym; ostre objawy chorobowe przy zespołach rwy ramiennej; ciąża w początkowych i końcowych miesiącach; nadciśnienie tętnicze (wysokie); ciężka choroba wieńcowa serca; zespół żylakowy (zakrzepy); krwawienia; choroby skórne na większym obszarze; niektóre choroby organów wewnętrznych; w czasie ostrych objawów chorobowych przy zespołach bólowych kręgosłupa.

Gimnastyka w wodzie

Gimnastyka grupowa w wodzie jest podstawą rehabilitacji w schorzeniach narządu ruchu. Aktywność fizyczna pod kierunkiem specjalistów rehabilitacji ruchowej usprawnia narząd ruchu, wpływa na kształtowanie powierzchni stawowych, elastyczność i sprężystość torebek stawowych i więzadeł oraz poprawę ogólnej kondycji pacjenta.

Środowisko wodne dodatkowo powoduje zmniejszenie pobudliwości nerwowej, rozluźnienie mięśni i odciążenie stawów. Celem zabiegu jest uzyskanie odciążenia, a przez to: zmniejszenie nacisku powierzchni stawowych przy ruchach, zmniejszenie bólu i obrzęku, uzyskanie komfortu psychicznego, uczucie odprężenia i poprawa samopoczucia.

Znajdź w swoim napiętym grafiku trochę czasu, aby zacząć leczyć się we właściwy sposób. Nasi certyfikowani fizjoterapeuci właściwie wskażą każde miejsce, w którym odczuwasz ból lub dyskomfort i skutecznie Cię wyleczą. Zarezerwuj wizytę u nas jeszcze dziś.

Zarezerwuj wizytę
DZIAŁ HYDROTERAPII: Dostępne zabiegi i usługi