wellness-285590_1920.jpg

DZIAŁ MASAŻU

Zrelaksuj się i wypocznij

Lata doświadczenia nauczyły nas, jak w najlepszy sposób zapewnić pacjentom bezpieczne i skuteczne metody leczenia. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Masaże ręczne lecznicze

Wskazania: ogólne do masażu klasycznego: zlecenie lekarskie, masaż odchudzający i relaksacyjny, psychonerwice, zaburzenia statyki, masaż kondycyjny w sezonie martwym, u dzieci z krzywicą.

• Narząd ruchu: zwichnięcia, skręcenia, złamania, stłuczenia; zapalenie podostre ścięgien, kaletek, pochewek, torebek; stany po wysiłku fizycznym; przykurcze, niedowłady, porażenia; naciągnięcia i naderwania ścięgien; jałowe martwice kości; dysplazja st. biodrowego; deformacje kręgosłupa (S, F,); choroby reumatyczne o podłożu zapalnym w okresie podostrym i przewlekłym o podłożu zwyrodnieniowym bez żadnych ograniczeń.

• Skóra: zaburzenia trofiki (np. po unieruchomieniu), blizny, doły po insulinie, oparzenia i odmrożenia, trudno gojące rany (bez ropieni).

• Układ krążenia: przewlekła niewydolność krążenia (m. sercowy); dusznica bolesna w okresie międzynapadowym; st. po przebytym zawale mięśnia sercowego (po 10 dniach); średnio zaawansowana miażdżyca naczyń wieńcowych; żylaki bez zmian skórnych; choroba Birgera i choroba Reunalda I° i II°, średnio zaawansowana miażdżyca naczyń wieńcowych.

• Układ oddechowy: przewlekły nieżyt oskrzeli; astma oskrzelowa w okresie międzynapadowym; rozedma płuc, rozstrzenie oskrzeli; stan przed i po operacji w obrębie kaletki piersiowej.

• Układ nerwowy: hemiplegia (porażenie połowicze), stwardnienie rozsiane, choroba Parkinsona, choroba Heinego-Medina, porażenia wywołane. uszkodzeniem rdzenia kręgowego; mózgowe porażenie dziecięce; zapalenia i podrażnienia nerwów obwodowych i splotów nerwowych; porażenia wywołane uszkodzeniem nerwów obwodowych.

Przeciwwskazania: gorączka, złe samopoczucie, choroby zakaźne, krwotoki lub zagrożenia ich wystąpienia, ostre stany zapalne, choroby skóry – którym towarzyszą pęcherze, wypryski i przerwanie ciągłości skóry; łamliwość kości, we wczesnych stanach po złamaniu kości (oraz niepełny zrost kostny), po naderwaniu i zerwaniu ścięgien oraz mięśni, zapalenie żył, niewyrównane wady serca, krótko po zawale (potrzebna konsultacja lekarska), w okresie ciąży – można wykonywać masaż karku, rąk i nóg za zgodą lekarza, menstruacja, nowotwory, nadciśnienie (prawidłowe 120/80; graniczne 140/90), miażdżyca (nadmierna ilość nagromadzonego w tętnicach cholesterolu), hemofilia (nieprawidłowe krzepnięcie krwi), skaza naczyniowa (kruche naczynia).

Masaż ręczny wspomagający odchudzanie

Zwiększa szybkość przepływu krwi i limfy, powoduje lepsze dotlenienie i odżywienie tkanki, działa przeciwzakrzepowo, zwiększa napięcie ścian naczyń krwionośnych otwiera naczynia włosowate.

Przeciwwskazania: takie same jak w masażu klasycznym.

Masaż wibracyjny

Wskazania: ból i napięcia w okolicach mięśni; bóle reumatyczne; zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa; dyskopatia; zaburzenia w układzie krążenia zmniejsza ucisk na dysk.

Przeciwwskazania: rozstępy, blizny, rany, brak ciągłości skóry, rany ropne; podrażnienia; stany gorączkowe; krwotoki; żylaki; zmiany nowotworowe; zapalenia narządów wewnętrznych; osteoporoza; ciąża.

Masaż leczniczy Aguavibron

Wskazania: stany pourazowe narządów ruchu, przewlekłe zaniki mięśniowe, przewlekłe choroby o etiologii gośćcowej, zmiany zwyrodnieniowe, choroby obwodowego układu nerwowego; blizny; nerwobóle – w szczególności nerwu kulszowego; niedowłady; porażenia wiotkie mięśni; zaburzenia krążenia obwodowego; stany pourazowe; przewlekłe nieżyty oskrzeli; przykurcze stawowe; choroby zwyrodnieniowe stawów; reumatoidalne zapalenia stawów; dyskopatia; bóle napięciowe mięśni karku; cellulit; stres.

Przeciwwskazania: zmiany skórne; świeże blizny bądź świeże powierzchowne uszkodzenia skóry; kruchość naczyń włosowatych, świeże wybroczyny; nie wolno masować bezpośrednio żylaków; zabiegu nie należy wykonywać u chorych gorączkujących.

Masaż uciskowy BOA

Wskazania: w rehabilitacji po urazach i kontuzjach; w leczeniu niewydolności limfatycznej; profilaktyce niewydolności żylnej; obrzękach kończyn dolnych różnej etiologii i górnych po mastektomii; masażu wyszczuplającym; zastojach limfatycznych i żylnych; niewydolności krążeniowej; cellulitowi; otyłości.

• Leczniczy drenaż limfatyczny –  rozwiązuje problem ciężkich, opuchniętych nóg, usprawnia krążenie, dzięki czemu zapobiega tworzeniu się zmian zastoinowych w niewydolności krążenia, co z kolei pomaga zapobiec takim schorzeniom jak zakrzepica żył głębokich.

• Odchudzający masaż uciskowy – usuwa zastoje limfatyczne, dzięki czemu niweluje obrzęk oraz usprawnia krążenie, przez co proces odchudzania jest bardziej efektywny.

• Antycellulitowy masaż presoterapeutyczny – w sposób łatwy i przyjemny możemy pozbyć się „pomarańczowej skórki” na udach i pośladkach.

Przeciwwskazania: nadciśnienie tętnicze; niewydolność nerek; astma oskrzelowa; zapalenie stawów; choroby skóry; nowotwory, epilepsja i infekcje.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby zarezerwować wizytę i sprawdzić, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Zarezerwuj wizytę
DZIAŁ  MASAŻU: Service